Kirjoittaja Aihe: Mitä järkeä tässä foorumissa on?  (Luettu 19613 kertaa)

villerius

• Hero Member
Vs: Mitä järkeä tässä foorumissa on?
« Vastaus #135 : 22.01.16 - klo:20:39 »
Selkeät tavoite villeriuksella

horomafian perseiden imeskely + sw:n legionin moderoinnin arvostelu = villerius horomafian tuella sw:n seuraavaksi moderaattoriksi
Usko pois jos vaikka joku kysyisi niin en todellakaan alkaisi.

villerius

• Hero Member
« Vastaus #136 : 22.01.16 - klo:20:40 »
^^ Foorumilaiset tekevät fooruminsa oman kaltaisekseen. Kova syytös tuo minua kohtaan, että kuorossa laulaisin jotain. Minulla on todellakin ne omat hupakot joita kehun sumeilematta kuitenkin minun silmissäni kaikki naiskauneus on hyvästä, jos se poikkeaa omastasi, osoittaa se vain molempien näkökantojen oikeellisuutta. Perusta oma varjoturskafoorumi missä voit dissata kaikkea ja kaikkia jos se tuo sulle jotain mielihyvää.
Todellakin nerokas yhdistelmä Isoturskaa ja villeriusta viestien aikaleimojen perusteella. Vain minuutin ero, tämän täytyy toki olla vastaansanomattomin todiste siitä etteivät ole sama tyyppi. Tuo nuolimerkintä ylöspäin kaksinen nuolineen " ^^ " on vain pieni kauneusvirhe, nou hätä.
Ai niin mähän olin se isoturskakin mitäs muuta lainkaan olenkaan? Ai niin tibe väitti mun olevan jeeves olen myös lprman1 ja monta muuta.  ;D

Nimara

• Hero Member
  • Puh. 040-4795741 www.sexwork.net/girl/16593
« Vastaus #137 : 22.01.16 - klo:21:32 »
Minun vieraissa ramppaava aviomies unohtui ;D
"Make them wonder why you're still smiling."

Tibenius

• Hero Member
« Vastaus #138 : 23.01.16 - klo:10:25 »
^^En ole väittänyt kenenkään olevan Jeeves, vaikka  mulla onkin mielipide siitä kuka se on. Jääköön sanomatta, niin hauskaa riittää ehkä pidempään.

Mutta se vähän ihmetyttää, että esimerkiksi nuorista tytöistä tykkäävät disauttelevat vnhempia hupakoita ilmeisen tarkoituksellisesti. Mä tykkään ihan avoimesti Teeasta, mutta ei mun tarvitse muita hupakoita silti mollata. Sw:llä kirjoittaa monta hupakkoa joita en diggaile yhtään, mutta ei ole tarvetta sitä toitottaa millään nimimerkillä missään. Kaikilla on omat suosikkinsa, kannattaa keskittyä niihin ja saadaan ehkä tästäkin parempi foorumi.

villerius

• Hero Member
« Vastaus #139 : 23.01.16 - klo:17:58 »
^^En ole väittänyt kenenkään olevan Jeeves,
Kyllä se melko suora väite oli, mutta ihan siitä vaan.
Lopusta olenkin sitten jo samaa mieltä kanssasi.

En oo Legion

• Sr. Member
  • "Etelämantereellakin on käyty."
« Vastaus #140 : 23.01.16 - klo:19:38 »
Suora väite päivän selvästä asiasta sopii kuin nyrkki läs kin silmään.
Villerius: "Tekopyhyys ja epärehellisyys saa minut raivon valtaan.".........."Etelämantereellakin on käyty."
Mister X (Villerius): "Villerius se oikeasti on SW:n Legion, kaksi suomihupakkoa on mulle näin kertonut"
Lifti: "Lifti on Lifti, singlenickeilijä henkeen ja vereen."

En oo Legion

• Sr. Member
« Vastaus #141 : 23.01.16 - klo:19:54 »
^^En ole väittänyt kenenkään olevan Jeeves, vaikka  mulla onkin mielipide siitä kuka se on. Jääköön sanomatta, niin hauskaa riittää ehkä pidempään.
Aivan totta. Wörkilläkin ei voi kuin nauraa kun tämä syöttää pajunköyttä liukuhihnalta. On ruusua jalassa, kuumetta 50 astetta ja seuraavana aamuna kuitenkin jo hirveästi panettaa taas, ja Teneriffalle ollaan muuttamassa hoitajien kanssa...jnejnejne. Plus kaikenlaista namedroppingia, corvette, mustang, bel air, jaguar, audi.... Mahtaa tyyppi tuntea itsensä todella surkeaksi kun katsoo peiliin ja ympärilleen, ei yhtään mikä pitäisi paikkansa juttujensa kanssa..
Villerius: "Tekopyhyys ja epärehellisyys saa minut raivon valtaan.".........."Etelämantereellakin on käyty."
Mister X (Villerius): "Villerius se oikeasti on SW:n Legion, kaksi suomihupakkoa on mulle näin kertonut"

En oo Legion

• Sr. Member
« Vastaus #142 : 23.01.16 - klo:19:59 »
Selkeät tavoite villeriuksella

horomafian perseiden imeskely + sw:n legionin moderoinnin arvostelu = villerius horomafian tuella sw:n seuraavaksi moderaattoriksi
Usko pois jos vaikka joku kysyisi niin en todellakaan alkaisi.
En usko. Olet tälläkin foorumilla yrittänyt uskotella minulle yhdellä monista altereistasi privaviesteissä että Villerius se oikeasti on sexwörkin Legion. Naurettavaa. No jos itsetunto on nollassa niin kaikkea pitää yrittää.

villerius

• Hero Member
« Vastaus #143 : 24.01.16 - klo:06:58 »
Olet tälläkin foorumilla yrittänyt uskotella minulle yhdellä monista altereistasi privaviesteissä että Villerius se oikeasti on sexwörkin Legion. Naurettavaa. No jos itsetunto on nollassa niin kaikkea pitää yrittää.
Ai olen? Ai niin Klunssi muistaa ne ajat taas kun olen ollut ties mitä. Onko ne päästänyt sut taas välillä valtojen suljetulta pois ja nyt on dropit jäänyt muutaman päivän ottamatta.
Kuule, seuraa mua taas muutama päivä sexworkilla mitä sanon, teen ja uskottelen ihmisille, se on mulle helpotus sillä et stalkkaa muita. ;D

Tibenius

• Hero Member
« Vastaus #144 : 24.01.16 - klo:08:17 »

Missä olen noin väittänyt?

villerius

• Hero Member
« Vastaus #145 : 24.01.16 - klo:10:03 »

Missä olen noin väittänyt?
Anna olla jo. Niin minäkin annan.

En oo Legion

• Sr. Member
« Vastaus #146 : 24.01.16 - klo:11:56 »
Muistin virkistämiseksi niitä tautivinkkejä:

Epäsosiaalimies - Sydänvika Rock (Voe Mahoton)
https://www.youtube.com/watch?v=FqNrOdAkFSs

Lavantauti on keuhkotauti on, Tuberkkeli on
Hinkuyskä on, keltatauti on, syyhy on
Struuma on, sokeria on, Unettomuutta on
Masennusta on, sydänvika on, Kouristusta on
Karsastusta on, piilokives on
Kuulovika on, kuulolaite on, nivelreuma on
Sydänvika on, rintukipu on, huimausta on
Heinänuha on, verta on, Keuhkokuume on

Voe mahoton

Tutkittava on

Takki pois
Kengät pois
Housut pois
Paita pois
Sukat pois
Lakki pois
ja kalsarit

Sairaalaan
röntgeniin
Kipsi päähän ja varpaisiin
Verikoe, pissanäyte, kakkanäyte
ja tutkitaan

Voe mahoton

Maitorupi on, luumätä on, nivelreuma on
Nivelvika on, piilokives on, kallo on,
Aivoruhje on, palovamma on
Sydänvika on, aivosairaus on, närästystä on
Ilmarinta on, struuma on, anemia on
Tulirokko on

JA!
Herra lääkäri
Vielä on sokerina pohjalla korttelin kauneimmat peräpukamat

Voe mahoton

Sairaalaan
röntgeniin
Kipsi päähän ja varpaisiin
Verikoe, pissanäyte, kakkanäyte
ja tutkitaan

Kellopeliappelsiini

• Vieras
« Vastaus #147 : 25.01.16 - klo:00:10 »
Alan olla samaa mieltä kuin aloittaja.

Täällä ei saa kirjoittaa kriittisiä rapsoja eikä mitään valtavirran mielipiteestä poikkeavaa. Lihavia ja vanhoja suomalaisia oman elämänsä huippukurtisaaneja asetetaan jalustalle ja palvotaan ja kunnian miehet ja villeriukset kuorossa laulaa aah ja ooh, ihanaa kotimaista naiskauneutta.

Samalla tsekeistä voi kirjoittaa mitä vaan. Tasa-arvoa?

Tästä foorumista piti tulla erilainen, vaan kuinka kävi?

Itse en kovinkaan montaa suomalaista hutsua ole tavannut, ulkomaalaisia sen sijaan enemmän. Jostain syystä ulkkareissa on enemmän niitä jotka antavat ymmärtää enemmän kuin ymmärtävät antaa...

Ei se ruoho niin kauhean vihereää ole siellä aidan takanakaan, valot päälle!

sepposuppa

• Newbie
  • *
« Vastaus #148 : 02.02.16 - klo:12:06 »
Tää foorumi on aivan omaa luokkaansa. Ymmärsin että tällä olisi joku oikein tarkoitus, mutta se on tainnut mennä ohi. Tällä vois olla sijansa rapsoille, mitkä ei wörkillä pysy, mutta ne lähtevät täältäkin yhtälailla. Rapsojen suhteen sama linja kuin esikuvallaan, mutta muuten jutut on aivan uskomatonta sekopaskaa.

Vähän aikaa tätä pikkupoikien ja ihan oikeasti sekojen leikkikenttää viitsii seurata, mutta ei oikein pidemmän päälle jaksa.

DeeDee

• Hero Member
  • FitFarm
« Vastaus #149 : 02.02.16 - klo:12:44 »
Samaan tapaan tää mesta on Horomafian hallinnassa kuin se toinenkin...valitettavasti. Ehkä vielä joskus joku jossain tekee täysin indepentin sivuston.