Kirjoittaja Aihe: Mitä järkeä tässä foorumissa on?  (Luettu 19610 kertaa)

DeeDee

• Hero Member
  • FitFarm
Vs: Mitä järkeä tässä foorumissa on?
« Vastaus #165 : 23.02.16 - klo:07:59 »
En minä ole SeksWörkin moderaattori. Näin he kirjoittivat bannaamisesi syyksi. Ja mitä tulee perusteettomiin syytöksiin niin niitä on täällä viljelty esim.allekirjoittanutta kohtaan ilman pienintäkään todistetta mistään.
« Viimeksi muokattu: 23.02.16 - klo:08:02 kirjoittanut Peruspena »

salaunelma

• Vieras
« Vastaus #166 : 23.02.16 - klo:08:08 »
En minä ole SeksWörkin moderaattori. Näin he kirjoittivat bannaamisesi syyksi. Ja mitä tulee perusteettomiin syytöksiin niin niitä on täällä viljelty esim.allekirjoittanutta kohtaan ilman pienintäkään todistetta mistään.

Käyppä uudestaan katsomassa se syy SW:ltä ja puhu sitten vasta. Älä syytä minua siitä mistä itse narahdit... Kiitos

DeeDee

• Hero Member
  • FitFarm
« Vastaus #167 : 23.02.16 - klo:08:30 »
Kyllä siellä eka luki stalkkaus syynä. Sait sen sitten muutettua vähän " mukavammaksi" :) Katso nyt se syy miksi mut bannattiin ettet kaikista tee kaltaisiasi stalkkereita.

salaunelma

• Vieras
« Vastaus #168 : 23.02.16 - klo:14:26 »
Kyllä siellä eka luki stalkkaus syynä. Sait sen sitten muutettua vähän " mukavammaksi" :) Katso nyt se syy miksi mut bannattiin ettet kaikista tee kaltaisiasi stalkkereita.

Taas syytät minua semmosesrta  mitä en ole tehnyt...skarppaa pikkasen kamu...en ole pyytäny leksulta tai keneltäkään muulta muuttamaan sitä...se vaan on niin ettei stalkkaus ollut syy..

Mister X

• Sr. Member
« Vastaus #169 : 23.02.16 - klo:16:17 »
Lynni ei sinne ikävä ole, minäkin olen vähentänyt siellä käymistä aika paljon ja chattiin on vieläkin bannit, mutta ei sinne ikävä olekkaan kun ei seiellä nykyään ketään olekkaan  ;D

En oo Legion

• Sr. Member
  • "Etelämantereellakin on käyty."
« Vastaus #170 : 23.02.16 - klo:17:59 »
Lynni ei sinne ikävä ole, minäkin olen vähentänyt siellä käymistä aika paljon ja chattiin on vieläkin bannit, mutta ei sinne ikävä olekkaan kun ei seiellä nykyään ketään olekkaan  ;D
Mistä tiedät jos sulla kerran ei ole sinne pääsyä?

« Viimeksi muokattu: 23.02.16 - klo:18:22 kirjoittanut Isoturska »
Villerius: "Tekopyhyys ja epärehellisyys saa minut raivon valtaan.".........."Etelämantereellakin on käyty."
Mister X (Villerius): "Villerius se oikeasti on SW:n Legion, kaksi suomihupakkoa on mulle näin kertonut"
Lifti: "Lifti on Lifti, singlenickeilijä henkeen ja vereen."

En oo Legion

• Sr. Member
  • "Etelämantereellakin on käyty."
« Vastaus #171 : 23.02.16 - klo:18:13 »

Taas syytät minua semmosesrta  mitä en ole tehnyt...skarppaa pikkasen kamu...en ole pyytäny leksulta tai keneltäkään muulta muuttamaan sitä...se vaan on niin ettei stalkkaus ollut syy..
Kuvakaappaus alkuperäisestä banni-ilmosta

[ylläpito on poistanut liitteen]
Villerius: "Tekopyhyys ja epärehellisyys saa minut raivon valtaan.".........."Etelämantereellakin on käyty."
Mister X (Villerius): "Villerius se oikeasti on SW:n Legion, kaksi suomihupakkoa on mulle näin kertonut"
Lifti: "Lifti on Lifti, singlenickeilijä henkeen ja vereen."

Mister X

• Sr. Member
« Vastaus #172 : 23.02.16 - klo:18:27 »
Mistä tiedät jos sulla kerran ei ole sinne pääsyä?

Näkeehän sen onko siellä montakin sisällä,

lprman1

• Hero Member
« Vastaus #173 : 04.07.17 - klo:00:37 »
En soittele enää levyjä. Olen Spotifyn premium asiakas. 8)

Toi on muuten äärimmäisen hyvä huomio.........  :o
-Tavallinen tamperelainen Matti Näsä-

Rajakeille todellisuus ei ole este.

Lainaus
Deedee / Fireman82:sta tosin varoiteltiin tällä kertaa pariin otteeseen ja viestejä täytyi moderoida viime aikoina miltei päivittäin. Tämä jaksoi aikansa tsempata, mutta lipeämistä alkoi tulla taas eri suunnilla. Näin se kehittyi viime kerrallakin, luokan mallioppilaasta tuli foorumin pahimpia häiriköitä.

Olihan se melkoista rähinöintiä silloin muutama vuosi sitten, mm naisten uhkailua ja seksityöntekijöiden kiusantekoa. Tavallaan tällaiset ongelmien aiheuttajat olisi hyvä pitää lähipiirissä ja valvonnassa, mutta nämä toisaalta laskevat kohkaamisellaan muiden rapsaus- ja kirjoitusintoa. Joissain seksityöntekijöissä tämän aiheuttamaa ahdistusta ja turvattomuuden tunnetta bannit eivät ratkaise. Ikävä kyllä.

Gottfried

• Sr. Member
« Vastaus #174 : 22.07.18 - klo:10:11 »
Hei kaikki!

Olen alusta asti tätä foorumia lueskellut aina välillä. Koko ajan ihmettelen enemmän, että miksi tämä isoturska jaksaa tällaista ylläpitää. Ja ilmeisesti vielä maksaakin tästä jotain?

Täällä on deedee joka jauhaa kuvitelluista vakkareistaan ja nappisilmistään ja rapsoissa kehuu omaa kroppaansa.

Täällä on rokka joka elää yhtälailla mielikuvitusmaailmassa.

Täällä on masterfucker joka kiusaa vivecaa

Täällä on original wrapper ja klunsseroinen ja mister x :D

Täällä on tosi negatiivinen ilmapiiri, pelkkää paskaa koko ajan. Vähän väliä joutuu isoturska poistamaan viestejä kun jonkun huoran ykstyisasioita levitellään. Täällä samat tyypit jankkaa samoja asioita viikosta ja kuulaudesta toiseen. Tää paikka oikein kerää sitä porukkaa joka ei osaa käyttäytyä. Sitä joka käyttäytyy huorankin luona niin huonosti ettei ens kerralla vastata ku soittaa. Mitä vikaa on sexworkissa? Siis asiallisesti kirjoittelevalle? Siellä ei saa haukkua muita eikä käyttää asiatonta kieltä niinkuin täällä. Siellä on tarpeeksi modeja että ehtivät puuttumaan asioihin.

Täällä jauhetaan viikosta toiseen käsittämätöntä vainoharhaista paskaa :D sexwork ja legion ja huoramafia ja hintakartelli ja mitä vielä. Ihan ku jotain huoraa oikeasti kiinnostais asiakkaidensa munan koko tai parisuhde tai yhtään mikään niin paljon että niitä jonnekin kirjailis. Jokainen pyytää sen summan millä asiakkaita käy tarpeeks ja millä riittää motivaatiota asiakkaiden palvelemiseen. Piste. Ja ylipäänsä, näiden harhojen kohteilla on ihan oikeakin elämä, ja se elämä ei millään lailla pyöri maksullisen seksin tai jomkun nettiforumin ympärillä. Älkää nyt hyvät ihmiset uskoko kaikkea mitä luette :D

Eli kysymys isoturskalle: miksi jaksat ylläpitää tätä roskafoorumia?
Ja mitä iloa tänne kirjoittelemisesta kellekään normaalille ihmiselle on?

T:läskisuomihuora/legion/kesis/neitikesäheinä/mafiahuora/lprman/samu/keksitkövieläjonkunkellelähettääterkkuja?

Hyvä kirjoitus.

Hessu

• Vieras
« Vastaus #175 : 22.07.18 - klo:10:58 »
^Saitko iloa elämääsi? ;D

Raimund Kolbe

• Sr. Member
« Vastaus #176 : 22.07.18 - klo:12:05 »
^Saitko iloa elämääsi? ;D
Voi metro sua reppanaa. Sun elämässä ei ole muuta elämän iloa kuin foorumiilot j ja pari kuvitteellista b luokan matkaa Prahaan. ;D

Nimara

• Hero Member
  • Puh. 040-4795741 www.sexwork.net/girl/16593
« Vastaus #177 : 16.08.18 - klo:19:18 »
^^^
Ihailtavaa avautumista ja tunteiden purkautumista tällä rouvalla. Noin ne tunteet pitää päästää esiin, ettei tule patoutumia ja ala mielenterveys kärsiä.
Tulee ihan mieleen omina alkuaikoina kun sain hotellin alakahvilassa Jyväskylässä todistaa muidenkin kahvioasiakkaiden nähden, kun suomalainen vanhempi alan täti tuuletti työvermeissään karkuun juoksevan miehen perässä kahvilan läpi karjuen, että sir jäi oliko 20 ekeä velkaa ;D
Ehdottomasti kannatan varsinkin hiukka epävakaita sihteereitä ilmaisemaan itseään avoimesti, siis ajoissa. Ai vitsi ;D
"Make them wonder why you're still smiling."

repe

• Sr. Member
« Vastaus #178 : 20.08.18 - klo:07:19 »
Puhutko nyt itsestäsi vai kenestä?

Uusi Vaihtoehto

• Hero Member
« Vastaus #179 : 20.08.18 - klo:10:51 »
Tulee ihan mieleen omina alkuaikoina kun sain hotellin alakahvilassa Jyväskylässä todistaa muidenkin kahvioasiakkaiden nähden, kun suomalainen vanhempi alan täti tuuletti työvermeissään karkuun juoksevan miehen perässä kahvilan läpi karjuen, että sir jäi oliko 20 ekeä velkaa ;D
Tais olla Paulatar, sillehän 20 ekeä on todistettavasti iso raha.   ;D
"Ei niitä nyt niin tuhoisan paljoa ole tullut, että kaista olisi tukkeutunut etkä sentään lööperi tuotteliaimman tai turhimpien bad post reporttien naputtelijan viittaa ansaitse, Ruotsin foorumilla oli aikanaan yksi tyyppi joka oli pahempi."  ;D