Kirjoittaja Aihe: Naru Sonjalle  (Luettu 108 kertaa)

villerius

• Hero Member
Naru Sonjalle
« : 30.11.18 - klo:19:40 »
No mut juokse karkuun vaan, en mä odottanutkaan sun seisovas sun sanojesi takana.. mietin vain, että kovin oot ollut hiljaa viime kevään jälkeen tällä forumilla tällä nimellä. Kaivoit kuitenkin tunnukset esiin mun bannienini jälkeen, jotta pääsisit tällä nimellä mulle vittuilemaan. Mikäköhän sun tarkoitus on, jokin toimeksianto SW:ltä vai ihan omat intressit? ??? Mietin vain.. ::)
En juokse karkuun, koska se ei ikäväkyllä minulta tuo juoksu enää tässä elämässä onnistu. Oikeastaan minulle on aivan sama mitä odotat minulta, mutta nykyään seison sanojeni takana, koska ja vain siksi, että voin sen tehdä. Minulle on myös aivan sama mitä minusta ajattelet tai olet ajattelematta, sillä ei ole minun elämääni mitään todellista vaikutusta.

Voit miettiä pääsi puhki miksi minä sitä ja miksi minä tätä, kuitenkaan koskaan saamatta tietää totuutta siitä, miksi näin tapahtui. Enkä ole siitä edes sinulle tilivelvollinen. Saat pienessä mielessäsi kehitellä mitä ihmeellisempiä salaliittoteorioita mistä lystäät ja silläkään ei ole todellisessa elämässä mitään merkitystä ainakaan minulle.

Tunnuksia ei ole tarvinnut kaivaa mistään, koska muistini kaikesta huolimatta pelaa mainiosti ja myös selaimen muisti toimii. Sinua varten en tarvitse ainoatakaan multinikkiä. Kuitenkin olen sanonut tällä foorumilla miksi palasin, eli siinäkään ei ole mitään salaisuuden verhoa ja sinun banneilla ei ole mitään tekemistä sen kanssa.

Pääsisin vittuilemaan sinulle  ;D
Ei se pääsemistä ole ja siksitoiseksi sen vittuilupuolen olet itse oikeastaan hoitanut minua kohtaan huolella ja siksi et ole minulle muuta kuin napanöyhtää.

Ei ole intressejä vaan aluksi oli oikea vitutus puolestasi, mitä ei siis enää ole kiitos ihan itsesi. SW ei oletettavasti anna mitään toimeksiantoja kenellekään ja vaikka antaisivatkin niin eivät ainakaan minulle ja jos vaikka antaisivat arvaa kaksi kertaa olisiko sillä mitään vaikutusta. Ei olisi.

Nyt jätän estradin sinulle, koska itse poistun internetin ihmeellisestä maailmasta tai ainakin turskikselta ja saat pomppia tasajalkaa keskenäsi.

Hyvää illanjatkoa.

« Viimeksi muokattu: 30.11.18 - klo:19:59 kirjoittanut villerius »

Uusi Vaihtoehto

• Hero Member
Vs: Naru Sonjalle
« Vastaus #1 : 30.11.18 - klo:21:03 »
Heh, villestä on tullut granadomainen jaarittelija. Kirjoittelette romaaneja pillufoorumeille.  ;D
« Viimeksi muokattu: 30.11.18 - klo:21:05 kirjoittanut Uusi Vaihtoehto »
"Ei niitä nyt niin tuhoisan paljoa ole tullut, että kaista olisi tukkeutunut etkä sentään lööperi tuotteliaimman tai turhimpien bad post reporttien naputtelijan viittaa ansaitse, Ruotsin foorumilla oli aikanaan yksi tyyppi joka oli pahempi."  ;D

Fuser

• Sr. Member
Vs: Naru Sonjalle
« Vastaus #2 : 30.11.18 - klo:21:57 »
^Ja vitut. Syöppä persees. Tule vasta sitten vittuilemaan minulle ja Villelle, kun oot käynyt nussimassa edes kerran elämässäsi jotakin huoraa. Ja oot oppinut kirjoittamaan muitakin aivopieruja kuin vain niitä muutaman sanan täynnä kirjoitusvirheitä olevia alkeellisia vittuiluita itseäsi fiksuimmille ihmisille.  :D 
« Viimeksi muokattu: 30.11.18 - klo:21:59 kirjoittanut Fuser »