Kirjoittaja Aihe: Mikä teki sinut tänään iloiseksi  (Luettu 29693 kertaa)

Letsmenoks

• Full Member
  • Arka Pillu
Vs: Mikä teki sinut tänään iloiseksi
« Vastaus #210 : 08.03.18 - klo:09:19 »
Iloiseksi teki se, että nyt neitokaiset saivat positiivisen esimerkin kuinka mutanteista pystyy selviämään ja hiljaa ei enää tarvitse hävitä skenestä heidän takiaan.

Vihdoinkin mutanteille on uskottava pelote olemassa. Fiksuimmat uskovat puhetta, loput sitten tekoja.

Tytöissä on voimaa, se tekee minut iloiseksi...

Ja juu, kyllä se on...
En ole suvakki mutta...

Uusi Vaihtoehto

• Hero Member
« Vastaus #211 : 08.03.18 - klo:13:37 »
^ Liikuttavaa...  :'(
"Ei niitä nyt niin tuhoisan paljoa ole tullut, että kaista olisi tukkeutunut etkä sentään lööperi tuotteliaimman tai turhimpien bad post reporttien naputtelijan viittaa ansaitse, Ruotsin foorumilla oli aikanaan yksi tyyppi joka oli pahempi."  ;D

fireman82

• Vieras
« Vastaus #212 : 08.03.18 - klo:23:04 »
Laskin ihan sormista, että kuusi päivää olisi vielä kestettävä kunnes....  ;)

villerius

• Hero Member
« Vastaus #213 : 09.03.18 - klo:19:10 »
Prahaketju wörkillä!  ;)

fireman82

• Vieras
« Vastaus #214 : 09.03.18 - klo:19:40 »
Sama täällä. Vähän tulee kyllä ikävä tätä punk-taustaista sivistynyttä työväenluokan harhailijaa, mutta pääasia, että kyseisen foorumin paras ketju saa parhaan tietäjänsä sitä vetämään. Hieno mies.

vekkuli

• Hero Member
« Vastaus #215 : 09.03.18 - klo:20:09 »
mestarin tunnistaa aina käden jäljestä.  :D
punaposkinen JETIpoika

fireman82

• Vieras
« Vastaus #216 : 10.03.18 - klo:12:12 »
Se ettei Fuser nyt meitä täydellisesti hylännyt ja tietysti toivon, että Letsmenokskin voisi vielä asiaa harkita uudemman kerran.

fireman82

• Vieras
« Vastaus #217 : 13.03.18 - klo:15:22 »
Huominen saa iloiseksi jo tänään...

fireman82

• Vieras
« Vastaus #218 : 13.03.18 - klo:19:16 »
Se kun olen päässyt lukemaan sitä "suljettua kanavaa" ja ihan joka poika ei sitä ole lueskellutkaan. Vastavetona heiltä tietenkin kampanja vailla ensimmäistäkään todistetta yhtään mistään ;D

Letsmenoks

• Full Member
  • Arka Pillu
« Vastaus #219 : 13.03.18 - klo:19:39 »
Voi helvetin helvetti. Tulin tähän kirjoittamaan mikä minut teki iloiseksi mutta ei, pakko oli sinun DeeDee tuokin ilo viedä.

Vai päässyt. Olisin minäkin päässyt lukemaan parisuhteessa kumppanini sähköpostit, kännykkäviestit ja kirjeet. Vaan visusti pysyin erossa enkä laukkuun koskenut enkä taskuihin. En edes luvalla. En edes pitkällä tikulla. Sellaista syytä tässä maailmassa ei löydy mikä saisi minut tekemään niinkuin sinä teit. Ei löydy. Eikä vaadi edes kummaista luonteenlujuutta moinen. Riittää kun on selkäranka ja pallit.

Ja syytönkin olet kaikkeen. Voi kilinvittu mikä yksilö. Pitäisit edes pääsi kiinni mutta ei, pakko on tuoda oma kieroutunut luonteesi esille ja kehua vielä päälle. No, provohan tuo nyt varmaan oli mutta ihan tehokas oli. Toivottavasti kyrpäsi mätänee pois...
En ole suvakki mutta...

fireman82

• Vieras
« Vastaus #220 : 13.03.18 - klo:19:47 »
Sä oot kanssa sellainen mafian hännystelijä ettei paremmasta tietoa. Siksikö sua vituttaa, että olen päässyt näistä rikoksista ihan itse lukemaan?
« Viimeksi muokattu: 13.03.18 - klo:20:16 kirjoittanut fireman82 »

Uusi Vaihtoehto

• Hero Member
« Vastaus #221 : 13.03.18 - klo:19:50 »
Toivottavasti kyrpäsi mätänee pois...
Sulla se näköjään on jo tapahtunutkin...  ::)
"Ei niitä nyt niin tuhoisan paljoa ole tullut, että kaista olisi tukkeutunut etkä sentään lööperi tuotteliaimman tai turhimpien bad post reporttien naputtelijan viittaa ansaitse, Ruotsin foorumilla oli aikanaan yksi tyyppi joka oli pahempi."  ;D

Letsmenoks

• Full Member
  • Arka Pillu
« Vastaus #222 : 13.03.18 - klo:21:49 »
Sä oot kanssa sellainen mafian hännystelijä ettei paremmasta tietoa. Siksikö sua vituttaa, että olen päässyt näistä rikoksista ihan itse lukemaan?

Pahoittelut kielenkäytöstäni, sinä näemmä omasi jo poistitkin.

Olemme jo vuodesta 2015 näistä asioista kiistelleet eikä tämä nyt muuksi muutu. Lähentymistä tuskin tapahtuu mutta koitan pysytellä jatkossa hiljaa näistä sinun näkemyksistäsi joita väsymiseen asti jaksat tuoda esille. Eiköhän tässä taas hetken rauhassa sitten rinnan kuljeta.

Ja hännystelijää et sinä eikä kukaan muukaan minusta saa. Omat on polkuni ja mielipiteeni. Ketään en yritä miellyttää ja minun kanssani ei tarvitse olla samaa mieltä. Asiat riitelee...

En ole suvakki mutta...

fireman82

• Vieras
« Vastaus #223 : 13.03.18 - klo:22:08 »

Pahoittelut kielenkäytöstäni, sinä näemmä omasi jo poistitkin.

Olemme jo vuodesta 2015 näistä asioista kiistelleet eikä tämä nyt muuksi muutu. Lähentymistä tuskin tapahtuu mutta koitan pysytellä jatkossa hiljaa näistä sinun näkemyksistäsi joita väsymiseen asti jaksat tuoda esille. Eiköhän tässä taas hetken rauhassa sitten rinnan kuljeta.

Ja hännystelijää et sinä eikä kukaan muukaan minusta saa. Omat on polkuni ja mielipiteeni. Ketään en yritä miellyttää ja minun kanssani ei tarvitse olla samaa mieltä. Asiat riitelee...
Mielipiteeni perustuu faktoihin eikä luulotteluihin asioiden tilasta, joten en näe syytä siitä lipsua.
Joo, itsekin kieltämättä kilahdin , mutta poistin typeryydet ja se siitä.

fireman82

• Vieras
« Vastaus #224 : 13.03.18 - klo:22:35 »
Ei saa tähän aikaan noin reuhata. Lue se Nimaran postaus ja ole hiljaa. Kauniita unia. :)