Kirjoittaja Aihe: Nimara Oulu  (Luettu 2082 kertaa)

ukulele

• Jr. Member
  • **
Nimara Oulu
« : 19.04.16 - klo:16:56 »
Nimpparan takomoa testaamassa.

Ei ulottunut Nimaran kiertue taaskaan susirajalle asti, joten jos takomo ei tule turskan luo, niin turska menee takomon luo. Oli muutakin asiaa isompaan kylään niin pääsin viimein tutustumaan Nimpparan pimpparaan, ollut jo pitempään vakaana aikomuksena.

Eikä tarvinnut pettyä, Nimara on pieni, söpö nappisilmä. Hiukan vajaa :emotlol: 35v taskuraketti, jolla juttua riitti koko tunnin ajaksi.
Ensin sain varmaankin elämäni yhden parhaimmista suihinotoista. Eihän sitä imua kovin pitkään voinut  kestää, kunnes siimahännät ammuttiin voimalla kitalakeen 69:ssä, viimeinenkin millilitrakin irtosi varmasti selkärangan juuresta asti, huhjuijaa.... Nimpparakin sai päivän proteiiniannoksensa.

Kivaa jutustelua ja loikoilua, ei yhtään kireentuntua, pääsin sitä pimpparaakin maistelemaan kunnolla ja pikkuveitikka myös. Muutaman asennon jälkeen piti kuitenkin myöntää tosiasia että toista laakia en saa aikaiseksi. Sen verran hyvin Nimara imaisi pussit tyhjäksi.

Kaiken kaikkiaan hieno kokemus ja varmasti käyn uudestaan, kiitos paljon Nimaralle.
Vahva suositus, käykäähän kokeilemassa jos haluatte tajunnan räjäyttävää suihinottoa ja hyvää panoa kunnon gfe menolla höystettynä.
Kun kauniimpaakin kauniimpi kollien kokeilunhaluinen kevätkiima kertaalleen koitti kaikenlaisesta kuksimisesta kerrassaan kovasti kiihtyvälle Kukulelellekin, koitti kankean kiimainen, kuitenkin kovin kunnollinen karju kaikin kelvollisin keinoin kanuunoida korrektisti kertaheitolla kaiken kaikkiaan kaksisataa kunnollista kutia kiihottuneiden karvakissojen kroonisesti kyltymättömiin koloihin kiihkonsa kypsyysnäytteellä kumotakseen, koska kestokiimassa kärvistely kulminoituu kaiketi kärsimyksellisen kestämättömään kohtaloon...

En oo Legion

• Sr. Member
  • "Etelämantereellakin on käyty."
Vs: Nimara Oulu
« Vastaus #1 : 19.04.16 - klo:20:19 »
Nimpparan takomoa testaamassa.

Eikä tarvinnut pettyä, Nimara on pieni, söpö nappisilmä. Hiukan vajaa :emotlol: 35v taskuraketti, jolla juttua riitti koko tunnin ajaksi.

Nimaraa ei todellakaan tarvitse syytellä huoraiän alaspäin viilailusta . Poikkeus vahvistaa poikkeuksen.
Villerius: "Tekopyhyys ja epärehellisyys saa minut raivon valtaan.".........."Etelämantereellakin on käyty."
Mister X (Villerius): "Villerius se oikeasti on SW:n Legion, kaksi suomihupakkoa on mulle näin kertonut"
Lifti: "Lifti on Lifti, singlenickeilijä henkeen ja vereen."

Nimara

• Hero Member
  • Puh. 040-4795741 www.sexwork.net/girl/16593
« Vastaus #2 : 20.04.16 - klo:11:02 »
^
Saatanhan olla yli 60 veekin, mutta sitähän sinä et voi tietää ;D
Helsinkiä ei ole tullut kokeiltua, mutta luulen, että olet oikeassa.

Ukulelelle kiitos kaikista herkuista.
"Make them wonder why you're still smiling."

En oo Legion

• Sr. Member
« Vastaus #3 : 20.04.16 - klo:20:52 »
Oletko Nimara tsekannut villeriuksen thaikkudeittiprofiilin ? Onko sen näköinen kuulapää oikeasti käynyt sun luona joskus ? Vai joko toitkin sen ilmi tuossa kommentissas "sivustaseuraajalle"...
Villerius: "Tekopyhyys ja epärehellisyys saa minut raivon valtaan.".........."Etelämantereellakin on käyty."
Mister X (Villerius): "Villerius se oikeasti on SW:n Legion, kaksi suomihupakkoa on mulle näin kertonut"

Nimara

• Hero Member
  • Puh. 040-4795741 www.sexwork.net/girl/16593
« Vastaus #4 : 20.04.16 - klo:21:43 »
Oletko Nimara tsekannut villeriuksen thaikkudeittiprofiilin ? Onko sen näköinen kuulapää oikeasti käynyt sun luona joskus ? Vai joko toitkin sen ilmi tuossa kommentissas "sivustaseuraajalle"...

En seuraile deittisivustoja, niin en ole nähnyt. Villen olen nähnyt ihan livenä. En tuonut mitään ilmi missään kommentissa, ihan vaan suoraan jutustelin sivustaseuraajalle.
"Make them wonder why you're still smiling."

K_B

• Newbie
  • *
« Vastaus #5 : 21.04.16 - klo:07:52 »
Olisko seuraava kommentti Nimara=Villerius

karoliinaxx

• Newbie
  • *
« Vastaus #6 : 21.04.16 - klo:12:57 »
Kyllä mä ainakin heti väitän ihan vakavissani että Ville=Nimara.

Eiku.. mähän olin Villerius, niin oon sit kans Nimara?? Hankalaa kun ei täällä tiedä pian itsekään ketä on tai kuka on kuka ;D :P

villerius

• Hero Member
« Vastaus #7 : 22.04.16 - klo:11:45 »
Nimara armas vaimoni, olemme tavanneet kyllä. Karoliinaxx on vielä tapaamatta, mutta eiköhän sekin järjesty. ;D

En oo Legion

• Sr. Member
« Vastaus #8 : 22.04.16 - klo:19:26 »
Nimara armas vaimoni, olemme tavanneet kyllä. Karoliinaxx on vielä tapaamatta, mutta eiköhän sekin järjesty. ;D
Kun sä nyt tunnetusti valehtelet lähes kaikissa asioissa, niin miksi sä nyt puhuisit totta ?

En oo Legion

• Sr. Member
« Vastaus #9 : 22.04.16 - klo:19:30 »
Olisko seuraava kommentti Nimara=Villerius
Ei, mutta K_B = Liftimenoks on aika todennäköinen. Etkö uskalla enää kirjoitella Liftinä ?

K_B

• Newbie
  • *
« Vastaus #10 : 22.04.16 - klo:21:25 »
Ei, mutta K_B = Liftimenoks on aika todennäköinen. Etkö uskalla enää kirjoitella Liftinä ?
Hyvähyvä, ei ollut se tyypillisin vastaus kun joku ei menekään sun harhojen mukaan. Päivä tätäkin meni pähkäillessä, vaikka vastaus olikin tätä vanhan levyn soittoa. Normaalisti olet sormi enterillä vastaamaan jos joku tänne jotain kirjoittaa. Oot ylivoimaisesti tyhmin jätkä(?) täällä SW:n farmiforkalla.

En oo Legion

• Sr. Member
« Vastaus #11 : 23.04.16 - klo:12:24 »
Hyvähyvä, ei ollut se tyypillisin vastaus kun joku ei menekään sun harhojen mukaan. Päivä tätäkin meni pähkäillessä, vaikka vastaus olikin tätä vanhan levyn soittoa. Normaalisti olet sormi enterillä vastaamaan jos joku tänne jotain kirjoittaa. Oot ylivoimaisesti tyhmin jätkä(?) täällä SW:n farmiforkalla.

Jotenkin tutun kuuloista tekstiä, voisin melkein vannoa että olet kirjoitellut tänne enemmänkin kuin nuo 5 viestiä, mahdollisesti useammallakin nimimerkillä .