Kirjoittaja Aihe: Mitä mä just luin?  (Luettu 6790 kertaa)

Nimara

• Hero Member
  • Puh. 040-4795741 www.sexwork.net/girl/16593
Vs: Mitä mä just luin?
« Vastaus #75 : 10.07.18 - klo:19:58 »
 "Join Date: Aug 2015
vieras445 has disabled reputation
 Re: Sarjakuristaja Penttilä murhannut prostituoidun?
--------------------------------------------------------------------------------
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/201...64242_u0.shtml
"--Murhasyytteessä oleva Michael Penttilä lähti puhelinkaupoille ennen surmatyötään. Hän piti kuristamaansa prostituoituun yhteyttä prepaid-liittymästä.--"
Tuotakin juttua lukiessa kiitän itseäni tuhannesti, etten osakseni saamasta arvostelusta huolimatta ottanut asiakkaita prepaid-numeroista vielä alalla ollessani.
Siitä huolimatta, että Penttilän kaltaiset sarjamurhaajat ovat harvinaisia. En vaan ottanut ja hyvä niin, samperi.
Nykyinen aviomiehenikin arveli käytäntöni varmasti säästäneen minut paljolta. Jos ei psykoilta niin ainakin anonyymiyden rohkaisemina paljalla yrittäjiltä tai muuten vaan törkimyksiltä. Viis asiakkaiden vähyydestä, turvallisuus oli ykkönen.
Nyt puistattaa niin uhkarohkeuteni lähteä alalle ylipäätään. Jaiks! Nuoruuden huimapäisyyttä rahantarpeen siivittämänä. En kai osannut pelätä. Miten olinkaan niin huoleton. Äitimuorinikin on todennut, että tyttö sinulla oli onnea, ennenpitkää olisi voinut jotakin tapahtua.
Oli onnea todellakin, vaikka aloittaessa (erityisen törkimys/stalkkeri/koettelija-altista aikaa) otinkin prepaid-pokaa ja rajojen pitämisessä lipsuin lammasmaisuuttani.
Muutama hyytävä tyyppi tuli hoideltua päällepäin urheaa, leikkisää huoranroolia vetäen. Sisimmässäni laskin sekunteja, koska hyypiösessio päättyisi.
Esim.yksi erittäin Breivikin näköinen tahmeasti lähtevä kiilusilmä, joka puhui kuin kuiskaten ja pimeitä. Vastaavien tapaamisten jälkeen sitten piti hetki koota itseä. Kun tuon kategorian tyypit oli saatu kunnialla hoideltua, hemmo rappuun asap ja numero henkilökohtaiselle "eienääkoskaanikinäeieiei"-listalle.
Mä varmaan eläisin tosi niukasti ennemmin kuin palaisin alalle, nyt kun olen alkanut ikääntymään ja olen oman ajan/muuttuneen elämäntavankin lumoama.
Edit: siis pääosin pokat olivat kuitenkin asiallisia.
Tätä tapaus Penttilää voi kuitenkin ajatella seuraavan kerran, kun tekee mieli arvostella jotakuta ilotyttöä "ei prepaideja"-turvakäytännöstä. "

Niin tämä kyseinen rouva oli sexworkin aikanani yksi paskimmista yksityisviestien kirjoittelijoista.
Minä olen muutaman vuoden tuossa huorannut ja en voi asiakkaista sanoa pahaa sanaa.
Onhan riski johonkin kusipäähän aina olemassa, minulle niitä ei ole siunaantunut. Ehkä johtuu siitä, että minulla on monesti Nallepalle mukana, olen itse kusipää tai jotain.

"Make them wonder why you're still smiling."
Verified name: Hyllyvä Hemmo

Raimund Kolbe

• Sr. Member
« Vastaus #76 : 10.07.18 - klo:21:57 »
Niin? Mitä sitten? Eikö ihminen saa pohtia asioita?

sepi

• Hero Member
« Vastaus #77 : 10.07.18 - klo:22:10 »
Ai neiti salainen vai? En ota kehenkään muuhun yhteyttä julkisella numerolla kuin nimaraan.
« Viimeksi muokattu: 10.07.18 - klo:22:12 kirjoittanut sepi »

Hessu

• Vieras
« Vastaus #78 : 10.07.18 - klo:22:29 »
Femi oli kyllä harvinaisen tasapainoton yksilö.

Raimund Kolbe

• Sr. Member
« Vastaus #79 : 11.07.18 - klo:05:49 »
Kai sekaisin menee, kun sä piirität. :-[

Hessu

• Vieras
« Vastaus #80 : 11.07.18 - klo:08:43 »
Sinä lihavia piirität ;D

Raimund Kolbe

• Sr. Member
« Vastaus #81 : 11.07.18 - klo:09:45 »
Sinä lihavia piirität ;D
Mitä minä olen tuolta kuullut, kelpaa ne sullekin erittäin hyvin. ;D
Pidät kiiltokuvaa ylläsi jostain ihan muusta. ;)

Hessu

• Vieras
« Vastaus #82 : 11.07.18 - klo:10:11 »
Henkilöt on tainneet sekoittua. ;)

Raimund Kolbe

• Sr. Member
« Vastaus #83 : 11.07.18 - klo:10:41 »
Ei todellakaan ole, juuri sinusta he ovat puhuneet. No esirippu murenee. ;) ;D

Uusi Vaihtoehto

• Hero Member
« Vastaus #84 : 11.07.18 - klo:20:56 »
Tästä tehokontakti-lehdestä en ollut aiemmin kuullutkaan. Onko joku käyttänyt tätä vosujen etsintään?
"Ei niitä nyt niin tuhoisan paljoa ole tullut, että kaista olisi tukkeutunut etkä sentään lööperi tuotteliaimman tai turhimpien bad post reporttien naputtelijan viittaa ansaitse, Ruotsin foorumilla oli aikanaan yksi tyyppi joka oli pahempi."  ;D

Uusi Vaihtoehto

• Hero Member
« Vastaus #85 : 11.07.18 - klo:20:57 »
Veitikan kommentti katosi kummallisesti bittiavaruuteen?   ???
"Ei niitä nyt niin tuhoisan paljoa ole tullut, että kaista olisi tukkeutunut etkä sentään lööperi tuotteliaimman tai turhimpien bad post reporttien naputtelijan viittaa ansaitse, Ruotsin foorumilla oli aikanaan yksi tyyppi joka oli pahempi."  ;D

Raimund Kolbe

• Sr. Member
« Vastaus #86 : 11.07.18 - klo:21:54 »
Kilpailevien sivustojen mainitseminen on kielletty. Sääntö on selvä.

Uusi Vaihtoehto

• Hero Member
« Vastaus #87 : 11.07.18 - klo:22:01 »
Kilpailevien sivustojen mainitseminen on kielletty. Sääntö on selvä.
Missä tämmöinen sääntö on mainittu? Täällähän on omat osiokin keskusteluun muista sivustoista. Mitähän sieniä sä oot taas syöny.   ::)

Raimund Kolbe

• Sr. Member
« Vastaus #88 : 12.07.18 - klo:05:36 »
Herkkusieniä. Olet tyhmä, mutta se sallitaan. Ei sun tarvii kaikkia sääntöjä tietää, jotkut viestit vaan poistetaan riippumatta siitä mitä mieltä sinä siitä olet. ;D

Dude

• Newbie
  • *
« Vastaus #89 : 12.07.18 - klo:07:54 »
UV ei ymmärrä täälläkään sääntöjä. Vittu se on tyhmä.