Kirjoittaja Aihe: Mitä mä just luin?  (Luettu 6793 kertaa)

Raimund Kolbe

• Sr. Member
Vs: Mitä mä just luin?
« Vastaus #90 : 12.07.18 - klo:08:46 »
UV ei ymmärrä täälläkään sääntöjä. Vittu se on tyhmä.
UV on vaan "mut kun mä haluun". Ja kukaan ei leiki sen kaa hiekkalaatikolla.

Uusi Vaihtoehto

• Hero Member
« Vastaus #91 : 12.07.18 - klo:09:24 »
Dude-melki-Osmo ei vieläkään ymmärrä, että tällä sivustolla nimenomaan keskustellaan muista sivustoista. Vittu se on tyhmä.
"Ei niitä nyt niin tuhoisan paljoa ole tullut, että kaista olisi tukkeutunut etkä sentään lööperi tuotteliaimman tai turhimpien bad post reporttien naputtelijan viittaa ansaitse, Ruotsin foorumilla oli aikanaan yksi tyyppi joka oli pahempi."  ;D

Uusi Vaihtoehto

• Hero Member
« Vastaus #92 : 12.07.18 - klo:09:28 »
Herkkusieniä. Olet tyhmä, mutta se sallitaan. Ei sun tarvii kaikkia sääntöjä tietää, jotkut viestit vaan poistetaan riippumatta siitä mitä mieltä sinä siitä olet. ;D
Ei vekkulin viestissä edes mainittu mitään "kilpailevaa sivustoa". Tapasi mukaan haluavat sönkätä asiasta josta et tiedä /tajua mitään.

Voi tietysti myös olla että vekkuli itse poisti viestinsä.
"Ei niitä nyt niin tuhoisan paljoa ole tullut, että kaista olisi tukkeutunut etkä sentään lööperi tuotteliaimman tai turhimpien bad post reporttien naputtelijan viittaa ansaitse, Ruotsin foorumilla oli aikanaan yksi tyyppi joka oli pahempi."  ;D

Raimund Kolbe

• Sr. Member
« Vastaus #93 : 12.07.18 - klo:11:05 »
Itkupotkuraivarit taas UV sai. ???

Uusi Vaihtoehto

• Hero Member
« Vastaus #94 : 12.07.18 - klo:11:56 »
Ja Raikku turvautui taas sönkötykseen ja inttämiseen kun huomasi oman typeryytensä.   ;D
« Viimeksi muokattu: 12.07.18 - klo:12:24 kirjoittanut Uusi Vaihtoehto »

Raimund Kolbe

• Sr. Member
« Vastaus #95 : 12.07.18 - klo:12:13 »
Juu niin sönkötän ja intän. ::)
 ;D

Raimund Kolbe

• Sr. Member
« Vastaus #97 : 16.07.18 - klo:21:43 »
Kyllä sinäkin Sepi olet aivan sekaisin. Se ei  silti yllätä. Olethan telakan pisin kohmelo. ;D

Uusi Vaihtoehto

• Hero Member
« Vastaus #98 : 17.07.18 - klo:18:50 »
Oliskohan eräs täälläkin hyvin tunnettu lonkusta pitävä savolaisrouva?   ;D

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/201807162201077138_u0.shtml

"Naapurin miestä kielloista huolimatta piirittänyt nainen on tuomittu Etelä-Savon käräjäoikeudessa kahdesta kotirauhan rikkomisesta sakkoihin.
...
Käräjäoikeus on tänään tuominnut noin 60-vuotiaan naisen kahdesta kotirauhan rikkomisesta 55:een 27 euron päiväsakkoon eli maksamaan yhteensä 1485 euron sakot."

Raimund Kolbe

• Sr. Member
« Vastaus #99 : 17.07.18 - klo:19:03 »
Sun vakityttöhän se on, eli kyllä sä tiedät onko vai eikö ole. ;D ::)

Uusi Vaihtoehto

• Hero Member
« Vastaus #100 : 17.07.18 - klo:20:31 »
Sähän se kaikkiruokainen oot.   ;) ::) ;D

Raimund Kolbe

• Sr. Member
« Vastaus #101 : 17.07.18 - klo:21:30 »
En mä silti sun vakkariin koske. Mihinkään varsinkaan niihin sun alaikäisiin. :-[

repe

• Sr. Member
« Vastaus #102 : 19.07.18 - klo:08:50 »
Paulattarella vissiin taas skumpat ja lonkerot kihahtaneet hattuun helteiden seurauksena. Piti mennä naapurin äijää kopeloimaan, kun Savon turskat osaavat jo kiertää rouvan kaukaa. Nyt vaan odotellaan, milloin se tulee taas wörkille riehumaan. Kesä on kreisi!

Hessu

• Vieras
« Vastaus #103 : 09.08.18 - klo:13:02 »
Tatska-Michelle tekemässä paluuta bisnekseen. Kaikki ei sitten mennyt varmaan miten piti.
Helppoa ei paluu varmaankaan tule olemaan sillä nuorta yrittäjää riittää markkinoilla ja kisa on kovaa.

Nimara

• Hero Member
  • Puh. 040-4795741 www.sexwork.net/girl/16593
« Vastaus #104 : 09.08.18 - klo:14:23 »
^
Kaunis nainen omilla kuvilla ja varmaan ennestään paljon tyytyväisiä asiakkaita. Epäilen, ettei tee tiukkaakaan.
"Make them wonder why you're still smiling."
Verified name: Hyllyvä Hemmo