Kirjoittaja Aihe: Teen 666 Nikkii  (Luettu 2297 kertaa)

EeroL

• Newbie
  • *
Vs: Teen 666 Nikkii
« Vastaus #15 : 30.12.19 - klo:13:10 »
Pari-kolme ekaa kertaa sai myös tulla sisälle, mutta sen jälkeen enää ei. Ilmeisesti hupakko muutti tämän osalta "palvelustrategiaansa".

Saitko näin? Yritin mutta ei sopinut?

EeroL

• Newbie
  • *
« Vastaus #16 : 30.12.19 - klo:15:06 »
Jan - Pari-kolme ekaa kertaa sai myös tulla sisälle, mutta sen jälkeen enää ei. Ilmeisesti hupakko muutti tämän osalta "palvelustrategiaansa".

Oikeasti vaan vain heitto? Kuullostaa aika hurjalta?

EeroL

• Newbie
  • *
« Vastaus #17 : 30.12.19 - klo:16:49 »
Pari-kolme ekaa kertaa sai myös tulla sisälle, mutta sen jälkeen enää ei.

Oliko näin?

Tanakka Timo

• Vieras
« Vastaus #18 : 30.12.19 - klo:19:53 »
Hyvää yötä avohoidokeille ;D

EeroL

• Newbie
  • *
« Vastaus #19 : 31.12.19 - klo:02:37 »
Ekasta kerrasta lähtien saanut aina ilman. Ei ehkä kovin järkevää, mutta välillä himo johonkin asiaan vaan sumentaa mielen.

Pari-kolme ekaa kertaa sai myös tulla sisälle, mutta sen jälkeen enää ei. Ilmeisesti hupakko muutti tämän osalta "palvelustrategiaansa".

Myös anaaliyritykset ilman.

Oliko näin? Vähän hurjalta vaukutta?

sepe

• Sr. Member
  • suosin kotimaista
« Vastaus #20 : 21.01.20 - klo:08:16 »
Kyllähän tästä tytöstä oli jo sexwörkillä monta ketjua ja juttua että antaa paljaalla. En kyllä uskaltais panna edes kumilla

Timmy

• Newbie
  • *
« Vastaus #21 : 21.01.20 - klo:21:48 »
Olen seurannut tätä keskustelua ja nyt ajattelin osallistua, olen uusi kirjoittaja täällä.

Olen tavannut teen666nikki:n viimeisen vuoden aikana monen monta kertaa yli yön ja myös muuten. Ja onkohan tässä mennyt teen666nikki, nikki, nicky ja real nicky osittain sekaisin. Teen666Nikki on siis se punatukkainen petit nainen.

Olen keskustellut tästä "ilman" jutusta pitkään teen666nikkin kanssa ja ainakin minä luotan hänen sanaan että ilman ei saa muuta kun OWO:a. Tosin enhän minäkään kaikista kuvioista ihan varma voi olla. Ihan samalla tavalla kuten turskan vaimo voi puuhata omia juttujaan turskan selän takana ja sanoa toista.

Itse pidän naisesta kovasti mutta silti aina kumilla kun ottaa huomioon mitä työtä hän tekee, se on vain järkevää. Ihan kuten turskan tulisi tajuta että se on kaikille parasta, varsinkin kun kumminkin sitä pillua nuollaan ja owo:a annetaan. Ja monet turskat ja hupakot kyllä osittain ovat tietämättömiä terveydestään ja jos ilman mennään niin tulee kyllä kohta aika tauti piikki, kun niin hupakot usealle antaa ilman ja turskat tekevät samaa.

En ala palveluita sen enempää arvostelemaan, mutta ihan perus setillä ollaan menty GFE hengessä ja se on sopinut minulle oikein hyvin.

sepe

• Sr. Member
  • suosin kotimaista
« Vastaus #22 : 22.01.20 - klo:07:55 »
Hassu juttu kun seksisaitilla on ketju jossa tyttö nimenomaan on sanonut että ei tee owoa mutta muuten paljaalla käy.  myös anaali... ???

Timmy

• Newbie
  • *
« Vastaus #23 : 22.01.20 - klo:11:45 »
Taisi tyttö sanoa että OWO käy mutta ei CIM.

sepposuppa

• Jr. Member
  • **
« Vastaus #24 : 22.01.20 - klo:12:38 »
Missä se tyttö sanoo siinä ketjussa että esim anaali onnistuu paljaalla? En löytänyt.

Timmy

• Newbie
  • *
« Vastaus #25 : 25.01.20 - klo:17:04 »
Tämän nyt voi ymmärtää kahdella tavalla, joko niin että anal & blowjob ilman, tai sitten vain blowjob ilman. Miten sen koet? Ekan kerran kun luin ajattelin että molemmat ilman, sitten luin uusiksi ja ehkä toka blowjob on vain OWO.

Hän kirjoitti RE:lle: 30 min 100€ blowjob and sex( with condom) 45 min 150€ blowjob ,anal and blowjob (condom just if you wish)