Kirjoittaja Aihe: Kyhäileekö SEX WORKIN modet itse ilmoja rahan takia..?!  (Luettu 2012 kertaa)

Saila Slioor

• Vieras
Tällainen tuli mieleen kun katsoo kyseisen saitin tarjontaa. Niin selkeitä feikki-ilmoja 99% ilmoista että pakko jonkun hyötyä rahallisesti niistä. Eli modejen. Antavat bannia ihan liian herkästi aidoille ilmoitusten laittajille ja valvovat silmä tarkkana ettei foorumin puolella vaan mainostella liikoja itseään ettei hyvät rahat mene ohi suun, koska rahaahan kilisee modejen taskuun vain ilmojen kautta. On ne kyllä melkoisia jannuja.. 😂😂😂 Ei mikään ihme ettei modet siivoa feikki-ilmoja pois sivustolta. No eivät tietenkään kun kyseessä on hillitön bisnes!

Saila Slioor

• Vieras
Vs: Kyhäileekö SEX WORKIN modet itse ilmoja rahan takia..?!
« Vastaus #1 : 25.10.18 - klo:07:30 »
Tunnen vaikka kuinka monta seksichateissa työskentelevää miestä. Esiintyvät naisina ja kirjoittelevat chatista maksaville asiakkaille sitten kuin olisivat muka muiduja. Lol. Ikäväähän tuollainen kusettaminen on toki asiakasta ajatellen..

Raaka Arska

• Vieras
« Vastaus #2 : 25.10.18 - klo:12:49 »
More huumor o mukava ain silloku se ei kosket itte. ;)

mäkikotka

• Newbie
  • *
« Vastaus #3 : 25.10.18 - klo:19:07 »
Miten voit saila pieni..onhan kaikki hyvin..istuhan pikkuinen ja hengitä

Saila Slioor

• Vieras
« Vastaus #4 : 25.10.18 - klo:20:56 »
Miten voit saila pieni..onhan kaikki hyvin..istuhan pikkuinen ja hengitä
Olen täysin rauhallinen. :) Olen kotioloissa yllättävän rauhallinen, paitsi mitä nyt seksin aikana saatan villiintyä kyllä melkoisesti.. :D

Raaka Arska

• Vieras
« Vastaus #5 : 25.10.18 - klo:21:50 »
^
Olik se nii et villi seks o valla huippu?

Uusi Vaihtoehto

• Vieras
« Vastaus #6 : 25.10.18 - klo:22:00 »
Tällainen tuli mieleen kun katsoo kyseisen saitin tarjontaa. Niin selkeitä feikki-ilmoja 99% ilmoista että pakko jonkun hyötyä rahallisesti niistä. Eli modejen. Antavat bannia ihan liian herkästi aidoille ilmoitusten laittajille ja valvovat silmä tarkkana ettei foorumin puolella vaan mainostella liikoja itseään ettei hyvät rahat mene ohi suun, koska rahaahan kilisee modejen taskuun vain ilmojen kautta. On ne kyllä melkoisia jannuja.. 😂😂😂 Ei mikään ihme ettei modet siivoa feikki-ilmoja pois sivustolta. No eivät tietenkään kun kyseessä on hillitön bisnes!
Tietysti ne kyhää. Sen takiahan toi psw ilmohommeli on kehitettykin. Apinaa (turskaa) koijataan.

Täytyyhän Osmon jostain kehittää massia venäläisiin steroidiapulleihin että kilariherkkyys säilyy.  ;D
« Viimeksi muokattu: 25.10.18 - klo:22:08 kirjoittanut Uusi Vaihtoehto »

Raaka Arska

• Vieras
« Vastaus #7 : 25.10.18 - klo:22:25 »
Eikä se Osmo ol iha ainova hormonihiiri. Se o meina toi Hessu melkone testosteroni kimp. ::)

Saila Slioor

• Vieras
« Vastaus #8 : 25.10.18 - klo:22:59 »
Tietysti ne kyhää. Sen takiahan toi psw ilmohommeli on kehitettykin. Apinaa (turskaa) koijataan.

Täytyyhän Osmon jostain kehittää massia venäläisiin steroidiapulleihin että kilariherkkyys säilyy.  ;D
Hahahaha, totaali-REPS! On se vaikeeta joidenkin elämä. Ja ennen kaikkea tylsää. :D

Gottfried

• Vieras
« Vastaus #9 : 25.10.18 - klo:23:56 »
Mul o kyl ny kutina sen laatune, et jonku kustil joku ny nauraa. Kuka ja kene kustil, päätelkää ite.  ;D

Raaka Arska

• Vieras
« Vastaus #10 : 25.10.18 - klo:23:59 »
^
Eikse nii mahda mennä. ;D

sepe

• Hero Member
  • suosin kotimaista
« Vastaus #11 : 31.10.18 - klo:10:05 »
Siis ei ne ilmoitusrahat moden taskuun tipu vaan saitin omistajien. Siellä ei forkalla saa mainostaa koska muuten ilmoitustulot kärsii, selvähän se. Eihän toi saitti mitään hyväntekeväisyyttä oo vaan ihan bisnestä.

Uusi Vaihtoehto

• Vieras
« Vastaus #12 : 31.10.18 - klo:10:12 »
Siis ei ne ilmoitusrahat moden taskuun tipu vaan saitin omistajien. Siellä ei forkalla saa mainostaa koska muuten ilmoitustulot kärsii, selvähän se. Eihän toi saitti mitään hyväntekeväisyyttä oo vaan ihan bisnestä.
Voi Seppo, Seppo, hyväntekeväisyyttäkö nää modet sit harjoittaa?

[ylläpito on poistanut liitteen]

repe

• Vieras
« Vastaus #13 : 01.11.18 - klo:08:52 »
Eiköhän nen modet siellä vahdi saitin omistajien etuja. Eiks toi nyt ole itsestäänselvää kaikille.

Raaka Arska

• Vieras
« Vastaus #14 : 01.11.18 - klo:15:15 »
^
Tottakai ja wannabemode(Tibe) erityisesti. ja