Kirjoittaja Aihe: Seksitreffit  (Luettu 8167 kertaa)

ItsMeBitch

• Full Member
  • Fuk bitches, get money, eat porridge.
Vs: Seksitreffit
« Vastaus #15 : 13.04.19 - klo:23:19 »
Ja sinulla puolestaan on ihmeen paljon aikaa perseestä olemiseen. Samassa veneessä me tässä olemme 8)
"Minulla on saatana isommat pallit kuin teillä kaikilla yhteensä, ja minulla ei edes ole palleja." -Minä

Nakke Nakuttaja

• Vieras
« Vastaus #16 : 13.04.19 - klo:23:50 »
^Teillä taitaa olla sama suunta...

ItsMeBitch

• Full Member
« Vastaus #17 : 14.04.19 - klo:11:52 »
No yleensä jos kaksi henkilöä ovat samassa veneessä, niin heillä tuppaa olemaan myös sama suunta.
"Minulla on saatana isommat pallit kuin teillä kaikilla yhteensä, ja minulla ei edes ole palleja." -Minä

Prinssinakki

• Full Member
« Vastaus #18 : 15.04.19 - klo:23:15 »
Osaako kanssa turskat tai oikeastaan kuka vaan sanoa, mitä seksitreffien "Ilmoituksen tiedot" osion alla oleva "Arvostelu" tarkoittaa?
Miten tuota %-lukua luetaan ja onko se mitenkään luotettava mittari johonkin?

ItsMeBitch

• Full Member
« Vastaus #19 : 16.04.19 - klo:04:57 »
Siellä ihan sivun alalaidassa on nappi "arvostele", josta painamalla pääset antamaan ilmoituksen henkilölle arvosanan, siis ilmeisimminkin sen jälkeen kun olet käynyt paikalla. Arvosana annetaan väliltä 1-10, joka sitten ilmeisimmin muunnetaan näkyvään ilmoitukseen prosenteiksi.

WT

• Newbie
  • *
« Vastaus #20 : 16.04.19 - klo:06:09 »
Siellä ihan sivun alalaidassa on nappi "arvostele", josta painamalla pääset antamaan ilmoituksen henkilölle arvosanan, siis ilmeisimminkin sen jälkeen kun olet käynyt paikalla. Arvosana annetaan väliltä 1-10, joka sitten ilmeisimmin muunnetaan näkyvään ilmoitukseen prosenteiksi.
Tarkoittanee se arvostelu ilmoitusta,siis ilmoituksen vetävyyttä,huomiotaherättävyyttä.Sitä voi tehdä kuka tahansa ilmoitusta/ilmoitustaan arvostellu.Näin olen ymmärtänyt sen kokeiltuani sitä erään hupsukan kohdalla.Se ei vaikuta mitenkään siihen ylempänä oleviin oleviin arvosteluihin mm.ilmoittajan historiaan,kuviin..Elikkäs niihin prosentteihin  voi suhtautua miten itsekukakin haluaa.

Prinssinakki

• Full Member
« Vastaus #21 : 26.05.19 - klo:23:29 »
Mikä noiden punaisten ja vihreiden arvostelupalloroiden uskottavuus on?

Ainakin Timea Bellalla on 100% varmasti omat kuvat ja palvelukin todella priimaa.
Tuntuu, että jotkut kateelliset kilpasiskot jakelee noita punasia palleroita.

villerius

• Hero Member
« Vastaus #22 : 27.05.19 - klo:07:49 »
^
Uskottavuus on sellainen kuin vain voit arvata. Kuka tahansa voi arvostella miten tahtoo riippumatta siitä mikä on todellisuus.
Cariño arriacense

Ratigan

• Vieras
« Vastaus #23 : 27.05.19 - klo:12:30 »
En kanssa ole ST arvostelua pitänyt kovinkaan uskottavana. Juurikin siitä syystä että kuka tahansa voi laittaa mitä tahansa ilman että koskaan on käynytkään.

Hobo

• Vieras
« Vastaus #24 : 27.05.19 - klo:13:37 »
Eikö wörkille sitten voinut?

villerius

• Hero Member
« Vastaus #25 : 27.05.19 - klo:13:38 »
^
Miten se tähän asiaan liittyy mitenkään?
Herää pahvi jo unestasi.  ;D
Cariño arriacense

Ratigan

• Vieras
« Vastaus #26 : 27.05.19 - klo:14:07 »
^^ Kun vaan on pakko vikistä😂😂

Hgf

• Newbie
  • *
  • But I’m in Kuopio!
« Vastaus #27 : 27.05.19 - klo:14:31 »
Täällä (ja ennen myös sexworkilla) on ollut puhetta että seksitreffeiltä voi löytyä helmejä jotka voivat olla parhaimpia kokemuksia, kuulemma parempia kokemuksia kuin esim. Tampereen Lucy aikoinaan.. Joku veteraani voisi valaista miten niitä löytää? Itse usein valitsen valitsen hakukriteeriksi ”Nainen hakee miestä” ja oman kaupungin, niin osumia löytyy kymmeniä, ellei jopa satoja.  Useimmiten ilmosta huomaa heti että kyseessä on venäläinen/virolainen, niitä vissiin kannattaa välttää? Sitten jotkut suomitytöt pyytää tunnilta 250-300€ vaikkei heistä ole mitään takeita kun ei ole rapsaa eikä välillä kuviakaan. Jotkut eivät edes vastaa vaikka asiallisesti lähettää viestiä kysellen hinnoista jne. Eli millaisesta ilmosta löytää ne ylistetyt seksitreffin kokemukset?

Kortsu Kortelainen

• Jr. Member
  • **
« Vastaus #28 : 27.05.19 - klo:15:00 »
Eipä niitä löydäkään kuin kokeilun ja erehdyksen kautta. Kannattaa myös muista että netissä kaikki on aina kovempia kavereita kuin tosi elämässä, eli ei niitä kaikkia juttuja kannata niin todesta ottaa. Jos yhtään herää epäilyksiä tai pyynnit on reippaasti yli markkinahintojen niin kannattaa jättää suosiolla väliin. Ei se ylihinnan maksaminen siihen tapaamiseen mitään lisäherkkua tuo, voi olla jopa päinvastoin.

Onhan tuolla noita vanhempia rouvia joiden pyynnit on luokkaa satkun tunti eikä ole pakko kumeja käyttää, mutta eipä ole tullut käytyä, kun ei ne nyt kuitenkaan ihan oma juttu ole.

ernesti

• Newbie
  • *
« Vastaus #29 : 30.05.19 - klo:18:37 »
www.sihteeriopisto.co

Saitti on pystyssä. Tarkoituksena on kehittää vielä paremmin niin ilmoittajaa kuin turskaakin palveleva sivusto joka ei ole menossa kiinni. Forum on työn alla. Kun sivuilla on muutama aito profiili rekisteröityneenä ja ilmoitus julkaistuna, käynnistetään suurempi kampanja aiheesta jolla on tarkoitus ohjata suuri massa ostajia sisään. Tytöt on tyytyväisiä, turskat on tyytyväisiä ja saadaan  toivottavasti vielä luotettavampi alusta kuin edellinen. Kaikki kehitysideat otetaan avosylin vastaan, joten joko saitin kautta tai täällä tulemaan kehitysehdotuksia!

Sivun omistus ja ylläpito on ulkomailla, joten oman käsitykseni mukaan asiassa ei ole mitään laitonta. Lupasin toimia palautteiden kääntämisessä ja viestinviejänä ihan rakkaudesta lajiin. Toivotaan että tästä saadaan toimiva sivu, joten nyt turskaveljet jakamaan tietoa ja kannustamaan tytöt sivuille!