Kirjoittaja Aihe: Uusi "johtava" sivusto, vai monen rinnakkaiselo ?  (Luettu 11230 kertaa)

Hobo

• Vieras
Vs: Uusi "johtava" sivusto, vai monen rinnakkaiselo ?
« Vastaus #60 : 27.05.19 - klo:17:59 »
^Ja kalikka kalahti vellin koipeen. Taas.  ;D

villerius

• Hero Member
« Vastaus #61 : 27.05.19 - klo:19:29 »
^
 ;D
sinähän täällä vingut  ;)
Cariño arriacense

ernesti

• Newbie
  • *
« Vastaus #62 : 30.05.19 - klo:19:30 »
www.sihteeriopisto.co

Saitti on pystyssä. Tarkoituksena on kehittää vielä paremmin niin ilmoittajaa kuin turskaakin palveleva sivusto joka ei ole menossa kiinni. Forum on työn alla. Kun sivuilla on muutama aito profiili rekisteröityneenä ja ilmoitus julkaistuna, käynnistetään suurempi kampanja aiheesta jolla on tarkoitus ohjata suuri massa ostajia sisään. Tytöt on tyytyväisiä, turskat on tyytyväisiä ja saadaan  toivottavasti vielä luotettavampi alusta kuin edellinen. Kaikki kehitysideat otetaan avosylin vastaan, joten joko saitin kautta tai täällä tulemaan kehitysehdotuksia!

Sivun omistus ja ylläpito on ulkomailla, joten oman käsitykseni mukaan asiassa ei ole mitään laitonta. Lupasin toimia palautteiden kääntämisessä ja viestinviejänä ihan rakkaudesta lajiin. Toivotaan että tästä saadaan toimiva sivu, joten nyt turskaveljet jakamaan tietoa ja kannustamaan tytöt sivuille!

Ratigan

• Vieras
« Vastaus #63 : 30.05.19 - klo:23:05 »
^Ei tule menestymään.

joro76

• Vieras
« Vastaus #64 : 30.05.19 - klo:23:17 »
^^Oliskohan tuo vähemmälläkin mainostamisella riittäny ettei samaa tekstiä kopsannu joka ketjuun.

villerius

• Hero Member
« Vastaus #65 : 31.05.19 - klo:07:25 »
^
Ei kun spämmätään urakalla.  :)
Cariño arriacense

ItsMeBitch

• Full Member
  • Fuk bitches, get money, eat porridge.
« Vastaus #66 : 31.05.19 - klo:09:06 »
Olisikohan se ehkä joku tietoturvariskilinkki..? En ole kovin usein nähnyt rehellisten sivustojen mainostavan itseään tällä tavalla, mutta niitähän on paljonkin niitä linkkitulituksia, joissa yhdelle sivulle räiskitään sama linkki jokaisen sivunsa kommenttiosioon, ja kaikki myyntipuheet ovat muotoa "Moi, olen John Laina, minä tarvitsen yksi vuosi sitten suurta lainan minun perheelleni, mutta Pankit ei halua. Sitten kokeilin PertsanPankki Oy ja sain helppo laina heti! Jos sinä tarvitsee lainata niin vieraile www . thisbankistotallylegit . af ja kerro heille sinun tiedot."

Tuli vain mieleen, kun sexworkillekin aikoinaan joku laittoi linkkiä, että "hei ostakaa kaikki näitä uusia, siistejä kryptoja!", ja sitten kävi ilmi, että koko valuutta oli alunalkaenkin sheidi, ja että tuo tyyppi olisi saanut tietoonsa jokaisen sellaisen henkilön henkilöllisyyden, jotka olisivat lähteneet hommaan mukaan häntä suosittelijanaan käyttäen.

En tiedä. En uskalla klikata.
"Minulla on saatana isommat pallit kuin teillä kaikilla yhteensä, ja minulla ei edes ole palleja." -Minä

ItsMeBitch

• Full Member
  • Fuk bitches, get money, eat porridge.
« Vastaus #67 : 31.05.19 - klo:12:34 »
Siis inhoan tietysti sitä, että yrittelijäisyyteen ja ahkeraan tekemiseen suhtaudutaan lähtökohtaisesti epäileväisesti ja negatiivisella asenteella, enkä haluaisi nipotella näin, mutta kun nyt oikeasti epäilyttää.
"Minulla on saatana isommat pallit kuin teillä kaikilla yhteensä, ja minulla ei edes ole palleja." -Minä

ernesti

• Newbie
  • *
« Vastaus #68 : 31.05.19 - klo:15:49 »
Siis inhoan tietysti sitä, että yrittelijäisyyteen ja ahkeraan tekemiseen suhtaudutaan lähtökohtaisesti epäileväisesti ja negatiivisella asenteella, enkä haluaisi nipotella näin, mutta kun nyt oikeasti epäilyttää.

Vastaanotto on kieltämättä ollut negatiivista niin ilmoittajien kuin foorumilaisten keskuudessakin. Ilmeisesti fingirls ja jokin muu sivusto on lähestynyt aiemmin teksitiviesteillä tyttöjä, jotka kaikki ovat sanoneet että "sivut ovat huijausta". En ole internet-velho, mutta omaan päättelykykyä sen verran, että en tiedä mitä kukaan hyötyy ilmaisista rekisteröinneistä sivulle.

Tämä foorumi vaikuttaa olevan aktiivisin keskustelun osalta, odotetaan muuta viikko ja kun saitti nyt edelleen jatkaa jauhamistaan, jossakin kohtaa ihmisten on varmaan pakko uskoa että tämä nyt ei ole mikään kusetus.

lprman1

• Hero Member
« Vastaus #69 : 31.05.19 - klo:16:03 »
^veikkaan että viikossa olet haihtunut kuin pieru saharaan kun kukaan ei kusetusta uskonut.
Rajakeille todellisuus ei ole este.

"Ihmisten onnen ensimmäisenä ehtona on uskonnon poistaminen."

Tiede on populismin pahin vihollinen.

Itseään maahanmuuttokriittiseksi kutsuvalla on aivot niin solmussa, että ei edes tajua olevansa vain rasisti.